De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 1 goedgekeurde review die zijn achtergelaten voor de Samsung Galaxy Buds FE op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

Nikky1979 24-02-2024

Fijne Buds voor een fijne prijs

Geschreven voor: Samsung Galaxy Buds FE

Ik heb sinds er oordopjes bestaan er al verschillende versleten. Bedraad en draadloos. De bedrade versie zaten eigenlijk nooit lekker, en bleven ook nooit in mijn oren hangen/zitten.
Ik wilde al heel lang draadloze Buds proberen toen er een setje Galaxy Buds (1e versie) op mijn pad kwam. Wat een verademing, deze bleven best goed zitten als ik ze maar een beetje draaide in mijn oren. De wingtips hielpen daar enorm mee. Het was wel even wennen want mijn oren moesten zich aanpassen leek het wel. Ze waren na gebruik (bij een film, dus ruim 1,5 uur) best wel beurs.

Toen kwamen de Samsung Galaxy Buds2, mooi model, maar geen wingtips. Deze blijven zelfs na kwart draaien uit mijn oren vallen, erg frustrerend, dus heb ik maar een setje Galaxy Buds+ besteld. Qua geluid met bellen, films, series en muziek ben ik zeer tevreden, maar het zitten van die doppen... Ze gleden er toch steeds een beetje uit.

En dan nu de Buds FE. Ik bleef een beetje rondkijken naar andere buds, en wilde graag bij mijn favoriete merk Samsung blijven. Afgelopen najaar heeft Samsung dan een nieuwe versie uitgebracht. Eerst nog even lopen wikken en wegen, zal ik wel of zal ik niet. Passen bij de mediamarkt, want ja, je wilt toch dat die dingen goed zitten. Nou heb ik laatst bij een mooie actie Samsung Galaxy A54 5g toestel de Buds FE weten te bemachtigen. :) En ik ben helemaal happy. Het geluid is zelfs nog beter dan met de Galaxy Buds+. Ze zitten fantastisch, en glijden niet uit mijn oren. Ik hoef ze zelfs niet te draaien om ze beter te laten zitten. De gebruiksduur is ook enorm. Ik kan ze bijna een hele dag gebruiken als ik serie of film zit te kijken. Heerlijk is dat. :)

Zeker een aanrader

Pluspunten

• Model
  • Accuduur

Minpunten

• Nog heen minpunten kunnen ontdekken